Toepasselijkheid
– Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke overeenkomst tussen Trimsalon Hippa en de eigenaar van het te behandelen dier in de salon.
– Eventuele afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn alleen geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.
– Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van Trimsalon Hippa binden Trimsalon Hippa niet.
TARIEVEN
– Een samengestelde prijsopgave verplicht Trimsalon Hippa niet tot het uitvoeren van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.
– De klant verplicht zich om het vooraf afgesproken bedrag te betalen. Indien dit niet vooraf is besproken, gaat Trimsalon Hippa ervan uit dat de klant op de hoogte is van onze tarieven, die te vinden zijn op onze website onder het kopje “Tarieven”.
– Trimsalon Hippa kan een meerprijs aankondigen indien het te behandelen dier klitten, vlooien, teken of luizen bevat, of in slechte vachtconditie verkeert. Daarnaast kan een meerprijs gelden indien het dier moeilijk gedrag vertoont.
Aansprakelijkheid
– Door een opdracht te geven aan Trimsalon Hippa erkent de opdrachtgever dat Trimsalon Hippa zich inspant om het beoogde resultaat te bereiken, maar geen garantie biedt dat dit resultaat altijd wordt behaald. Trimsalon Hippa is niet aansprakelijk voor schade die voortkomt uit een behandeling van een geklitte vacht of andere voor de klant duidelijk omschreven risico’s. De klant aanvaardt deze risico’s door de behandeling te verzoeken.
– De trimmer/trimster garandeert dat de uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid en dat de benodigde deugdelijke middelen en materialen worden gebruikt.
– De trimmer/trimster mag ervan uitgaan dat het te behandelen dier in goede lichamelijke conditie verkeert, tenzij de eigenaar/klant vooraf andere omstandigheden meldt, zoals medicijngebruik of allergieën. Een slecht onderhouden vacht kan leiden tot een afwijkend eindresultaat.
– Indien de behandeling niet naar verwachting is, kan de eigenaar van het dier een klacht indienen bij de trimmer/trimster binnen 48 uur na de behandeling. De klant dient de trimmer/trimster de mogelijkheid te bieden de klacht op te lossen door middel van één nieuwe behandeling.
– De trimmer/trimster is niet verplicht om geld terug te geven bij ontevredenheid. Het doel blijft altijd om een tevreden resultaat te bereiken, maar andere behandelingen moeten door de klant zelf worden betaald.
– Indien tegen het advies van de trimmer/trimster in, de klant alsnog een bepaalde behandeling verlangt, is de trimmer niet aansprakelijk voor eventuele negatieve gevolgen en kan de afspraak geweigerd worden.
– Schriftelijke reacties op de algemene voorwaarden kunnen per e-mail gestuurd worden naar info@hippatrimsalon. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
No-show Beleid
Waarom hanteren wij een no-show beleid?
Wij vinden het belangrijk transparant te zijn, en daarom berekenen we geen no-show kosten in de prijs van onze reguliere behandelingen. Wij vinden het namelijk niet terecht om trouwe klanten hiervan de dupe te maken.
Onze voorwaarden voor no-shows zijn als volgt:
- 48 uur voor behandeling – kosten = Gratis
Klanten kunnen tot maximaal 48 uur voor de afspraak gratis annuleren via de optie ‘afspraak annuleren’ of ‘afspraak verzetten’ in de ontvangstmail. Dit brengt geen kosten met zich mee. - 24 uur voor behandeling – kosten = 50%
Annuleringen binnen 24 uur voor de afspraak worden voor 50% in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. - Niet gekomen / Vergeten / Te laat – kosten = 100%
Bij niet verschijnen zonder afzegging of bij te laat komen, waarbij de behandeling niet meer kan plaatsvinden vanwege de planning, wordt 100% van de kosten in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. No-show incasso wordt verzorgd door Ik kan niet meer B.V.
E-mail Herinnering
Je ontvangt één dag voor de afspraak een herinnering via e-mail. Soms komt deze e-mail in je spam-box terecht, waardoor het lijkt alsof deze niet verstuurd is. Deze herinnering is slechts een geheugensteuntje. Je bent zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van je afspraak. Mocht je niet weten wanneer je afspraak is, neem dan contact met ons op.
Aansprakelijkheid Klant (Eigenaar)
Indien er schade wordt veroorzaakt door het te behandelen dier in de salon, aan andere dieren, de trimmer of aan (on)roerende goederen, is de eigenaar van het dier aansprakelijk voor de schade. Wij raden klanten aan een WA-verzekering voor hun dier af te sluiten.
Mocht je nog vragen hebben over de algemene voorwaarden, neem dan gerust contact met ons op.